pondělí 27. ledna 2014

only miss the sun when it starts to snow ♫

V pátek jsme byly s Májkou fotit. A byla pěkná kosa. Snad největší za tuhle zimu. To, že bylo ještě nedávno fakt teplo, mi došlo snad až v ten pátek, když jsme vážně drkotaly. (nebo spíš Mája :D)

30 komentářů:

  1. Strašně moc jsem se zamilovala do toho svetru :'( :D A Baru už je mi fakt blbý ti furt opakovat, jak jsou tvoje fotky super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky:(( je nejlepšejší, furt bych na něj šahala, vypadám pak jak úchyl:D
      a Kláry, mě zas baví ti děkovat, protože mě to moc těší, že se líbí!!:)

      Vymazat
  2. Boží fotky! :3 Je dobře, že jste to stihly, teď už by modelka mrzla daleko víc :D

    OdpovědětVymazat
  3. jů ten světřík!<3 krásné fotky, moc ti to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky ho zbožňuju, ale prosím, nepište, že MNĚ to sluší.. stačí si přečíst 2 řádky nebo se jen kouknut o čem tento blog je a zjistíte, že já stojím na druhé straně foťáku..

      Vymazat
  4. Ta s dýmovnicí je super, nám se kouř moc nerozvinul, tak jsme se na to vykašlaly. Zato jsme ale s Kay fotily v mínusovejch teplotách v šatech ( poslední dva články u nás na blogu) a měly jsme pocit, že kdybysme do něčeho narazily, tak se rozsypeme, jka jsme byly promrzlý a zkřehlý. :D Takže naprosto chápu tvoje pocity. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha, to je aspoň komentář!! miluju, když se někdo takhle rozepíše :D:)
      dýmovnice je supr, ale je fakt, že někdy to nevyjde, každopádně nevzdávejte to s ní!
      focení v šatech v mínusu je brutus no, jsem ráda, že někdo sdílí moje zkřehlý pocity:D:)

      Vymazat
  5. Ta s dýmovnicí je fakt fakt boží!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne!! Predposledná a posledná úplne TOP :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje fotky zase jako obvykle jedním slovem: krása! :) Mohu se zeptat, v čem upravuješ?

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc<3 jinak... to mi radši napiš na mejl, mám ho napsanej v menu (je to totiž docela vtípek:D)

      Vymazat
  8. úžasné fotky! Máš fakt talent :) My thoughts

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, ta předposlední fotka ♥

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou nádherné, neskutečné fotky :-o ♥ Strašně se mi líbí ta třetí od spoda!!

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky sú úžasné, vydarili sa vám ♥

    Kitti., http://thestyletale.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Dýmovnice nejlepší.D! Modelka je dost šikovná a odhodlaná, že to vydržela, ale i fotografka se jistě musela taky snažit, aby nezmrzla.D!

    OdpovědětVymazat
  13. V tom svetru vypadáš roztomile, jako cukrová vata :D :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, mám takovej pocit, že si 3. v tomhle článku...

      Vymazat